Friday 31 May 2019

31 maja...

Ostatni dzień maja.. I moje urodziny.. Dzień jak każdy inny ale szczególny dla mnie. Nie obchodzę hucznie tego dnia, to czas mój i mojej rodziny. Ze względu na to, że zaraz potem jest dzień dziecka, łączyliśmy te dwie okazje i zawsze w tym okresie gdzieś wyjeżdżaliśmy całą rodzinką:) Jeszcze nam sie to udaje, pomimo, że każdy już ma swoje sprawy..
W tym roku zaplanowaliśmy Wyspę Skye, byliśmy tam już dwukrotnie bo wyspa Mgieł i Wiatrów jest magiczna. Przez większość roku spowita chmurami, w okresie wiosenno letnim zdarza się jej odkrywać swoje uroki:)
Mieliśmy jechać dzisiaj ale prognozy są fatalne: deszcz, deszcz, deszcz.. Przekładamy to na przyszły tydzień bo ma być słoneczko:) Mam nadzieję, że będzie:))

To zapowiedź wyspy Skye:







Tymczasem... Moje urodziny:)))
Zawsze jest mi szkoda, że maj się kończy, dla mnie miesiąc pachnący bzami i konwaliami... Ale cieszę się, że kolejny to czerwiec pachnący skoszonymi łąkami i akacjami.. - W czerwcu mam imieniny:)
Ale dzisiaj jest 31 maja i usmiecham się do świata..
Moje najpiękniejsze prezenty, które otrzymywałam to przede wszystkim czas spędzony z moimi bliskimi, wszystkie kartki i prezenciki robione przez moje dzieci od najmłodszych lat.. Uśmiechy moich przyjaciół, dobre słowa, spacery.. I kwiaty:) Od mojego taty zawsze dostawałam piwonie:


Te właśnie, ciemnobordowe - moje ulubione:)))

Kolejny szczególnie miły i ważny prezent to wiersz napisany specjalnie dla mnie przez moją przyjaciółkę:

Dzień dla Ciebie

Podaruję Ci
słoneczny dzień
z temperaturą
plus dwadzieścia pięć.
Bezchmurne niebo
błękitem lśni
słońce ławeczkę 
nagrzewa Ci.
Dla Ciebie w parku
kwitną te krzewy
dla Ciebie nawet
śpiewają mewy.
Morze na Twoją 
wizytę czeka
stęskniła się także 
za Tobą rzeka
Ja chociaż usmiech
dam Ci od siebie
w ten wyjatkowy
Dzień Dla Ciebie

Maria Hayman Fydrych 
http://widzianesercem.blogspot.com/

A to jeszcze prezenty tworzone teraz przez moją córkę:



Chociaż dzisiaj słoneczko kryje się za chmurami ja widzę jego promienie, niech ten dzień pełen niespodzianek trwa:))) 



Pozwoliłam sobie na taki swój, nieco nostalgiczny post:))) Ale przecież mogę:)))



7 comments:

  1. Wszystkiego najlepszego Aksamitko :-)
    Wyspa magiczna, te mgły...A tygrys, według chińskiego horoskopu, w tym roku mocno pomaga :-) Córka trafiła.

    ReplyDelete
  2. Widzę, że Twoje urodziny były dniem pełnym miłych niespodzianek i przyjemnych chwil.
    Życzę Ci aby takie momenty towarzyszyły Ci zawsze - nie tylko w dniu urodzin:)
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  3. Aaach! Kocham piwonie, własnie w tym kolorze! I wszystko przez moją mamę.
    Dołączam się do życzeń.

    ReplyDelete
  4. Witaj już czerwcowo
    Dziękuję, za ciepłe słowo od Ciebie, które znalazłam na moich zielonych stronkach.
    A życzenia mam nadzieję, że dotarły. Dla mnie prezentem tego dnia (bo świętowałyśmy wczoraj obie) zawsze była pierwsza rozkwitająca róża.
    A Wyspa Mgieł i Wiatrów zachwyca. Uwielbiam takie klimaty.
    Na nadchodzące dni życzę Ci odwagi na każdy następny dzień i życzliwości od innych
    Pozdrawiam urzekającymi już zapachami czerwca

    ReplyDelete
  5. Kochana Jolu, Tobie należą się wszystkie skarby Natury, bo Ty jesteś jej skarbem:))
    Dziękuję,że wiersz ciągle ci się podoba:)
    Piwonie mają taki cudowny zapach, bardzo je lubię:)

    ReplyDelete
  6. Z okazji urodzin życzenia spóźnione, ale szczere - niech Ci się wiedzie. Natomiast widoki cudne, jak dla mnie stworzone - gdzie jest woda, tam jest życie :)

    ReplyDelete