Tuesday 7 April 2020

Codzienność..

To taka moja codzienność...
Przedstawię ją na zdjęciach:) Każdego dnia chodzę na spacery. Mieszkamy na skraju miasta i wystarczy  pięć minut  by znaleźć się na łąkach, leśnych ścieżkach. Las to może za dużo powiedziane:))) Ale mogę obserwować przyrodę budzącą się do życia, cieszyć się słońcem.
Pogodę mamy raczej chłodną (dziś np 7 stopni), i nie jest jeszcze tak zielono jak w Polsce.


Krokusy już przekwitają


Teraz królują żonkile:)))







Takimi ścieżkami sobie wędruję:






Tam w głębi mieszkamy a za plecami.. To co poniżej:)









Bywam też nad morzem:))))





Wypróbowuję stare przepisy:)))






Ciasteczka imbirowe, bezglutenowe:)

Przede wszystkim jednak dużo czasu poświęcam na moje nowe hobby:) Jak już kiedyś wspominałam, kilka miesięcy temu, a dokładnie w październiku olśniło mnie:)))) I zaczęłam malować:)))











Do tego doszły jeszcze mandale... Przy nich naprawdę można się wyciszyć, uspokoić, zrelaksować...


Tu dopiero coś powstaje....



Każdy z nas jest inny, każdy inaczej spędza ten czas.. 

-Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych
Wszystkim życzę spokoju, dystansu, zdrówka i uśmiechajmy się do słońca i do siebie nawzajem:)))




15 comments:

  1. Obrazy i mandale przepiękne:-)
    Takie zdjęcia to balsam dla oczu, u nas dziś prawie lato, 22 stopnie, my mamy blisko na pola, sarenki widujemy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Jotko i serdecznie pozdrawiam:)

      Delete
  2. Ależ piękne zdjęcie. Z miłą chęcią sama bym się przespacerowała po lasku i pooddychała tamtejszym powietrzem.
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, w lesie zawsze jest pięknie:)) Pozdrawiam:)

      Delete
  3. ŁAŁ, jak pięknie malujesz. Bardzo, bardzo mi się podoba :) Codzienność zaczarowana, choć normalna ;)
    Twoje ścieżki trochę podobne do moich, ale żonkili i narcyzów u nas jeszcze nie ma, za zimno.
    Ale nic to, jeszcze chwila. Masz morze, nieustannie zazdraszczam. Ale nic to, jak sen wariata się skończy, pojadę ;) Miłego dnia Aksamitko ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i wszystkiego dobrego życzę:)

      Delete
  4. Cudowna jest Twoja codzienność, przypomina moją. :) Piękne zdjęcia, piękne widoki, ja bardzo lubię takie miejsca. Nie jestem fanką nowoczesności i właśnie w takich miejscach czuję się szczęśliwa. Wiesz, ja również zaczęłam malować, nie umiem, ale się fajnie bawię. Twoje obrazy są przepiękne, bardzo mi się podobają, a ten pierwszy górski jest dla mnie idealny, prawdziwe cudo. :) Mandale również prześliczne. Bardzo miło mi oglądać Twoją codzienność, no naprawdę przypomina moją i jakoś mnie to cieszy. hehe Pozdrawiam mega utalentowana kobieto. Niech święta będą piękne mimo wszystko, tulę. :))))) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo:)) Cieszę się że masz podobnie:)))) Wszystkiego dobrego bo uściski:)

      Delete
  5. W codzienności jest magia ukryta, a w Twojej to już na pewno:) Wiesz, że jestem Twoją fanką;)
    Dziękuję za życzenia i wzajemnie Spokoju, Uśmiechu, Nadziei na szybką "normalność". Radosnych Świąt:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Marysiu:) Zawsze mnie wspierasz:))) Wszystkiego dobrego dla Ciebie:)

      Delete
  6. zima w górach wygląda znakomicie. i mandale kuszą urodą.
    dobrze, że tworzysz. szkoda byłoby zmarnować to, co w Tobie siedzi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo:) Muszę przyznać że malowanie daje mi wiele radości:) Serdecznie pozdrawiam

      Delete
  7. Przepiękna jest ta Twoja codziennośc.
    Pod każdym względem.
    Także artystycznym.
    :-)

    ReplyDelete
  8. Kochana
    Można czas spędzam miło i pożytecznie:)
    Twoje prace śliczne:)
    Pozdrawiam poświątecznie bardzo serdecznie i życzę nadziei na kolejne lepsze dni:)

    ReplyDelete