Sunday 19 January 2020

Styczniowe migawki..

Serdecznie pozdrawiam w nowej dekadzie:))
Święta i Nowy Rok spędzaliśmy w Polsce z Rodziną i Przyjaciółmi. Teraz znowu Szkocja:)
Tydzień temu byliśmy na zachodnim wybrzeżu w Fort Wililam - u stóp najwyższej góry Wielkiej Brytanii zwanej Ben Nevis.
Górę zdobyliśmy kilka lat temu - tym razem pogoda była nieco kapryśna..  Ale było co oglądać:))







Tu nocowaliśmy:)







Droga powrotna była niezwykle malownicza...




















Ot i takie migawki...

19 comments:

  1. Pokazałam mężowi zdjęcia, zachwyciły go, bo uwielbia Szkocję:-)
    krajobrazy jak z filmu, ten wiadukt czy co to jest, jak z filmu o H.Potterze lub z Expresu Polarnego.
    Na wszystkich zdjęciach przestrzeń niesamowita!
    Uraczyłam się i tęsknie do wycieczek wiosennych:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że zdjęcia się podobają:) A wiadukt faktycznie "wystąpił" w H. Porterze:)) Pozdrawiam serdecznie:)))

      Delete
  2. Powtórzę po raz któryś - ach ta piękna Szkocja! Też tam byłam i podziwiałam:)
    Uściski Marigold:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piękna:))I ciągle zachwyca,.
      Uściski:)

      Delete
    2. Witaj coraz dłuższym dniem
      Szkocja.... jak już wiesz niezmiennie mnie zachwyca.
      Pozdrawiam końcówką stycznia

      Delete
    3. Serdecznie pozdrawiam Ismeno:)

      Delete
  3. Świetnie wykonane zdjęcia :D Przepiękne widoki :D Pozdrawiam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia przecudne. Zachwycam się przepięknymi, magicznymi krajobrazami. Góry tworzą niepowtarzalny charakter tego miejsca. Są też przepiękne o tej porze roku. Troszeczkę zazdroszczę, że poznajesz zakamarki tej tajemniczej krainy spowitej mgłami, często deszczowymi chmurami.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  5. Moje klimaty ♥ fotograficzna magia na zdjęciach!
    uwielbiam takie wpisy, takie fotorelacje.. czuje się, jakbym tam była ☺

    ReplyDelete
  6. Piękna ta Szkocja, mogłabym nawet przeboleć oszczędność jej mieszkańców. Pozdrawiam noworocznie

    ReplyDelete
  7. Zawsze Szkocja wywiera na mnie wielkie och i ach☺....JEST SUROWA W SWOIM WYGLĄDZIE.Ale jakże piękna i tajemnicza.Pozdrawiam.Zdjęcia urocze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To wszystko prawda... Serdecznie pozdrawiam Danusiu:)

      Delete
  8. Jak zawsze przepiękne zdjęcia! I śnieg widzieliście :) powoli zapominam, co to śnieg ;) A Szkocja - baśniowa (z baśni dla dorosłych), pełna tajemnic . Ściskam !

    ReplyDelete
  9. Trochę śniegu udało nam się zobaczyć:)) Serdecznie pozdrawiam Haniu:)

    ReplyDelete
  10. Słonecznych🌤️ pozdrowień moc przesyłam 🙋🌷

    ReplyDelete