Saturday 24 August 2019

Trochę wakacyjnych zdjęć...

Jestem w Polsce, czyli w domu:))))














Oczywiście nie zabrakło wędrówek po Karkonoszach:)))






Stały mieszkaniec schroniska na Hali Szrenickiej:)))

Schronisko Szwajcarka w Rudawach...

Złotoryja - moje miasto:))))


Była też wycieczka do Książa:




A to takie przydomowe spacery:))))






Wrocław - miasto spotkań:)))






Upalne lato - więc Bałtyk:)))





Zrobiłam też kilka wianków:





Pozdrawiam ciagle jeszcze wakacyjnie:)

9 comments:

  1. Jolu dziękuję za spotkanie
    Jak wiesz moje wakacyjne wędrówki dopiero przede mną
    Pozdrawiam jak zawsze porannie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piękna ta Twoja ziemia Jolu. Obejrzałam zdjęcia u Marysi i zatęskniłam za wakacyjną podróżą, która jeszcze przede mną
      Pozdrawiam powoli kończącym się latem

      Delete
  2. Przyszlam do Ciebie od Hani Mroczkowskiej. Bardzo tu u Ciebie pięknie i podrozniczo.
    Serdecznie pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Ja dopiero na urlop 3 września wyjeżdżam. Aż lekko zazdraszczam, ale lekko, bo już blisko :) Pięknie jest.

    ReplyDelete
  4. Wianki piękne, a zdjęcia zachęcające do odwiedzenia tych miejsc. Wnoszę, że urlop należy uznać za udany.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  5. Wszystkie miejsca, które pokazałaś na zdjęciach są piękne, a wianki tak jak inne Twoje rękodzieła po prostu śliczne:))

    ReplyDelete
  6. Witaj Jolu ,pięknie wypoczywałaś w Polsce.Zdjęcia cudne ,wianki urocze,nie potrafię tak ,jak Ty tworzyć♥.Miałam stary Twój adres,przez kilka miesięcy nic nie pisałaś na nim .U Hani przeczytałam wpis z Waszej wizyty i odszukałam Ciebie w innym miejscu.Bardzo się cieszę.Pozdrawiam serdecznie danka.

    ReplyDelete
  7. Pięknie pokazałaś swoją "małą ojczyznę". Pewnie miałaś dylemat z wyborem zdjęć ;) A wianki przepiękne i takie ekologiczne, takie prawdziwe. Twoje są dla mnie zawsze najładniejsze (bo teraz zwracam uwagę na wianki, gdy jakieś widzę ). Ściskam serdecznie!

    ReplyDelete
  8. Wszystkie miejsca chciałoby się odwiedzić, szczególnie te wiejskie i morze oczywiście. :) Wspaniałe widoki, pełnia piękna, kocham naturę, kocham miejsca, gdzie to ona przeważa. Wianki wspaniałe, jest fiolet mój ukochany, bardzo mi się podobają. <3 Pozdrawiam serdecznie, uściski. :)

    ReplyDelete